sunyi sepi tanpa dier.

Kadang-kadang kita akan rasa kesunyian ,

Tetapi kesunyian yg datang tu Hanya sementara,

Dan kadang-kadang buat selamanya,

Bagi orang yg selalu rasa dirinyer sunyi & tiada teman untuk berbicara,

gelak-ketawa,

Dan melakukan aktiviti yg kita gemari,

Mereka ini sebenarnya dahagakan kasih sayang dari seseorang

Agar dpt menemani mereka sehingga akhir hayat.

Bagi aku,hidup aku ini sunyi kerana

Aku tiada insan untuk aku sayangi

Yg bernama lelaki@kekasih .

Aku bukanyer memilih sangat tetapi,

Aku rasa hati aku ni mudah untuk berubah-ubah.

Cinta memang mudah dicari,

Cinta yg sejati sukar untuk dicari,

Ramai kaum hawa yg impikan

Percintaan mereka sehingga

Mendirikan masjid.begitu juga dgn aku.

Semua orang impikan sesuatu yg bahagia

Dalam hidup mereka hanya sekali dalam

Seumur hidup.

Dulu memang aku pernah kecundang

Dalam percintaan(cinta monyet)

Memang begitu walaupon cinta itu buta

Tapi,aku dpt bertahan selama 2 setgh thn,

Aku memutuskan hubungan ini kerana

Aku tidak suka dgn perangainyer

Yg macam”EVIL”

Aku tak nak husband aku nanti

Tiada iman yg teguh!!

Aku hanya mahu pasngan yg

Saling Memahami & yg penting

Kepercayaan serta dpt mendidik aku.

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang