Memory lame t'pakse d'hapuskan!


Memank giler bile aku letak pic nih!tapi xperk..dier bukan kekaseh aku or whatever!aku menanggung risiko tuk letak pic yg t'akhir nih!pas nih dlm laptop aku akan aku hapuskan pic nih!
adew sebab kenape aku wat cam nih.aku hope biarlah pic nih t'kubur dlm blog aku nih.lgpown aku xrasew adew or x owhg nak baca blog an..yew la tulis pnjg2 mner owhg nak baca.owhg lebih suke tgk pix dr membaca,tol x?haha.Sekiranyer dier buke blog nih,aku nak ckp kat dier yg aku nak mintx maaf coz aku (arghh,hope dier paham la)..xboley nak explen (secret life).Aku mls nak pikir2 aku ust nak mintx maaf n kire 0-0 la erk?hehe.Ohh,name dier xpayah la aku nak paparkan!mybe adew yg taw kowt!Last memory pic ni xsilap aku taun 2007 kowt?aku pown dah xengat!


*Maka T'kuburlah pic nih didalam blog nih yg ntah bapew lame blog nih akan b'tahan*

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang