shoopin time!

hari ni aku,mama n dyla akan g shopin raya at maner?maner lg if bukan jalan tar an..haha
f1 kowt aku g jln tar ngan p'khidmatan dyla..thanks dyla..hehe..if dier xdew xtaw la..aku nih,nama jerk duk key ell..tp jln kat sini pown xtaw..wakaka..tp yg dkt2 tu aku taw ar..mlpau ar an if aku xtaw..haha..aku bajet bw duet skit jerk..tp nih xtaw la bapew byk bajet yg akan aku abeskan an..
shopin raya la katakan..haha..sah2 aku rasew akan t'lebih bajet kowt..hikhikhikk!!
engatkan g ari biasew xar rmai owhg an,sah2 cuti skolah n owhg dpt gaji an konpom sesak!!
arghhh!!aku memank xsuke sgt sesak2 nih,rimas,jd kelam kabut pown boley gak nanti!
jap lg aku otw la nak g sanew..t'pkse g awal skit takot jam n xdpt park..itu sememangnyer yg lebih pnting..sekbek gak la aku adew lesen xar aku nak nyusahkn sape2 suh htr..dulu2 boley ar..skunk dah besar..haha..walaupown aku hanya taw bw auto jerk..wakakak..lawak an?haha..

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang