**JATUH CINTA**

Sangat Giler dan Memank Giler!
bagai bulan jatuh dibawah sinaran kepala aku!(maap,sastera aku memank agak teruk!!haha)
aku pown xtaw nak cakap cam mner lagi an.ntah cam mner la aku boley minat,suke,sayang n last word JATUH HATI sama dia!dah lah aku xsuke dier!Tup2 aku jatuh hati or whatever sama dier!memank xmasok AKAL langsung la!


Makin aku tepis,tepis dan tepis PERASAAN tu makin datang teramatlah BAGAI disebELaH aku aje..memank giler sume ini!YA ALLAH,kenape la aku boley adew perasaan ngan dier?apew sebab aku xsame CLASS ngan dier aku boley jatuh hati SAMA dier ka?SEM lepas aku xderk pown cam nih..sem nih aje makin jadi2..SETIAP kali aku nampak DIER mesty aku NERVES giller (maaplah SPELL BI aku xHEBAT cam BiLL gAtes)haha..Tp kalau lah dier taw aku suke same dier memank idup aku nih GELAP gelita la jawabnyer!dier sah2 akan KETAWA giller!
jalan yg lebih baek,better aku SENYAP aje.!aku xnak terburu2 sgt nti aku plak yg menyesal!
Tapi if dier dapat rasew apew yg aku tulis or dier baca BLOG aku nih an!
sejujurnyer aku akan katakan **MEMANK AKU SUKE SAMA DIER POWN**tu terpulanglah dier nak gelak kew apew kew or whatever aku xPEDULI janji aku dah LuaHKAN PADA catatan aku dalam BLOG NIH!nak luahkan kat FACE 2 FACE memank aku xmampu lg la an!Cukup ar sekadar 4taun Yg LALU tu..aku xnak PERISTIWA BoDOH tu M'hasut AKu KEMBALI tuk Berbuat BEGITU!TIDAK sama SEKALI aku akan buat BEGITU!!

2 Conteng Petak Membebel:

Anonymous said...

duh..jiwang!

TeQah Khaire said...

mner adew..
nih story aje lol..

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang