Bile line CELCOM WTF!!!

Sejak dr pagi tadi aku nak o9 memank asyik2 xderk line..nak kata kawasan rumah aku nih HUTAN like as PSIS at tmpt aku study tu xderk la langsung just pokok2 aje..huhu..Bile menjelang tengahari,petang memank aku dah benci giller ngan CELCOM FUCK NIH!!nak aje aku tepon asal line makin lama makin melampau cam taikk an..tp aku sabar aje dulu(relax2,cool an..)
Sampailah aku buka malam nih barulah line seperti aku berada diMELAKA,(kat kampung aku tu memank line clear abes,seronok o9 smpai pagi buta then bagun subuh memank liat ;)) )


Aku sebenarnyer memank xnak guna celcom nih (promote aje lebih tp taik ayam ting tong gak)but,nak wat cam mner SABAK TERBENAM tu hanya terime line CELCOM nih yg kadang2 pown adew xderk jerk!!


Ntah bile la line kat sabak tu nak maju/upgrade pown aku xtaw..silap2 aku dah kuar dr situ time tu lah mereka2 sume baru t;hegeh2 nak upgrade kan (cam sekolah kebangsaan aku n menengah)
*dgr citer skolah menengah aku tu tiap class nak pkai air-cond,memank giller la lagi aku jelez taw (wlpown bilik aku nih adew air-cond nak gak rasew skolah adew air-cond..hahaha)

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang