Debaran Menunggu Result lg 2 hari lagi =,=



semakin lama semakin gementar giller la nak tunggu result bg aku yg sem 2 nih then akan naek ke sem 3..huhu..agak mendebarkn lah juga bg aku.Hurmm,dulu mase nak tunggu result punyer la lame ley enjoy2 lg tu sem nih memank cepat giller la cuti xsmpai sebulan aleh2 result dah nak kuar lg 2hari..huhu..sgt CUAK,DEBAR,TAKUT(elaun kenew potong if aku t'kantoi lol)huhu..abes mase depan aku ouh!!


Pejam celik besok pagi tgk dah masok hari seterusnyer..huhu..
kenapelah mase begitu cepat berlalu ahh..huhu..
takpew2 yg penting naek sem 3 nih aku dah bebas nak kenew belajar MATHEMATICS lagi..yahooooo!!!!bye2 mathematics..kah3..aku dah xsggup lg nak belajar math yg susah lg beban otak aku yg ting tong lagi nak mengira2..arghhh,tu sume giler!!BEBAS dr math itu adalah yg paling seronok!!! <",">

1 Conteng Petak Membebel:

dyla k0rpaL said...

yeahhh...hapus kan math!!!

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang