Jumpa sesuatu semasa kemas BILIK!!!

Mengemas bilik yg dah macam sarang burung nih kan setelah lama aku m'niggalkn rumah demi mencapai 
cita-cita aku..
(ewahhh..poyo jerkk padahal boley d'katakn tiap mggu blik umah kowt,just xderk mase jerk nak kemas..hehe)

untuk elakkan kebosanan yg melanda tu yang aku kemas bilik tu..aku kemas punya kemas and cek storge box kat bawah katil tu..aku buka la rupa-rupanyer adew nota sem2 lepas adew lg..hehe..nak bakar pown ntah bile la aku rajin nak turun kat bawah umah nih an..hehe (memank aku pemalas skit)..Aku cek2 sume2 kerja2 sem lepas an skali aku jumpa??(bkn lipas or yg sekutu dgnnyer yerk..hee)aku jumpa assigmnt aku tu..apew yg adew kat asgmnt tu..haha..adew la..(xley ckp,malu aku..hehe)..baru aku taw rupanyer..kalau lah sem lepas aku b'lembut dah pasti skunk aku dah bahagia..tapi nak wat cam mner sikap aku yg degil nih memank suka b'ubah2.Bila aku dpt taw kat asgmnet tu aku rase nak aje kalau la mase boleh b'patah balik kan..huhu..

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang