Teqahkhaire sombunk ka?





adakah korang rasa aku nih terlalu sombunk?
kebanyaknnyer mengatakan aku SEORANG yg SOMBUNK lebih2 lg bile mereka xkenal aku.
muke aku nih sombunk sangat ker erk??bile aku tengok kat cermin hurmm,memank aku pikir kenape muke aku nih sombunk padahal aku nih bknnyer sombunk..friendly lagi kowt..hehe(perasan aje kowt)kahkahkah..
Tapi memank aku akui aku memank susah sikit nak b'gaul..hehe..aku kan PEMALU..hehe..soal bersosial nih memank aku terlalu rendah sekali..xpndai bergaul memank salah satu drpdnyer..haha..tapi if korg nampak aku kat mner2 an then tgk muke aku yg sombunk nih kan aku mintax maaplah coz aku memank begini dan begitu..hehe..tp kalau nmpk tu tegur aje..nti aku bg korg SMILE la..hahaha..


0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang