2010 Mengajar Erti Hidup yg SEBENAR.

Penghujung 2010 tidak lama lagi.sekejap aje kita akan masuk tahun baru 2011 rasew mcm xcaye lah plak kan..haha..pengalaman 2010 aku banyak dan mengajar aku erti kehidupan yg sebenar.Banyak gak memori 2010 yg aku alami lagi2 lah waktu aku sebagai student nih an..kelakar,bangang,sengal macam2 lah..haha..memank byk lah an if aku nak citer pasal 2010 nih.dalam 1tahun nih gak la ley smpai masok 3sem..basic rasenyer 2 sem aje an(mybe faktor cuti yg pendek!!)hahaha..


kejadian2 yg berlaku sepanjang 2010 :


  • aku berhenti keja at zoo secara 'SENYAP'(like merompak umah owhg secara diam2)
  • d'tawarkan ke PSIS but aku xsuka kos yg aku amik skunk nih 'PROGRAMMING'tp dah dpt amik aje lorh..haha.mybe degree aku nak amik phtgrphi (tu memank minat aku giller)hahaha.
  • xsangke tempat belajar aku sangat PENDALAMAN la GILLER2..(f1 masok rasew nak balik umah balik taw)lama2 dah OK ;)
  • Time pendaftaran kursus f1 (sem 1) nih aku xtaw mner class aku an sebab aku xdgr ari tu leka borak2 an (padan muke)hehe..dah tu ikut no matrix plak tu..last2 bile aku taw class aku..perghh sangatlah kejam bile hanya ada 2 ORANG PEREMPUAN saje kowt dlm class tu mintx tukar class xdpt mcm2 dah bg alsan but mcm2 lah PUAN KJ tu advice agar kitorg xtkar class..huhu..last2 aku reda aje larh..memank kelakar lah class tu sekbek mereka2 sume tu cool aje..haha..
  • Ponteng Class memank aku xnafikanlah padahal baru sem 1 kowt..class math memank banyak aku ponteng sebab aku xsuka math,aku xpndai math,aku xsuka owhg pksa aku untuk bljr bende yg aku xsuka!!then,aku xsuka owhg yg ajar math tu gak(sorry k)
  • POLIBRIGID(time aku kawad tu lah time kasut sukan aku sebok aje nak tercabut..bodo malu aku ouh..arghh tp aku wat bodo aje)..kah3..
  • SEM 2 plak naseb menyebelahi bile aku dpt sama class ngan mereka2 yg aku kenal iaitu budak class dip2d then d'pindahkn ke dip2c haha..memank best barulah ramai skit geng2 perempuan..haha..baru semangat nak belajar.
  • but,sem 2 nih kitorang byk men2 ouh abes byk pointer jatuh ouh(pointer aku yg sengal memank kekal,geram aku ouh..huhu..)
  • sebab lect Operating System yg ntah papew yg angin dier asik xderk aje lah abes jd mcam nih.
  • kenew tahan/kad matrix kenew gak kat pintu sebab BALIK SECARA HARAM coz TAKNAK g GOTONG ROYONG KAMSIS..haha..malam tu g pejabat asrama then sume kene ceramah..bile warden LAKI tu ckp alasan aku balik apew?aku cakap'SAJE JERK NAK BALIK'haha..seronok bile dier yg kenew balik!bukan aku kuang ajar k tp aku bg lah alasan yg memank betul an xpayah nak tipu2 lol!JUJUR AJE,dier xakan mara but lg suka adew lah.
  • buat gotong royong lg khas utk budak yg xdtg an but kitorang tetap xdtg..xkenew tahan pown coz kitorang xtulis nama kat kertas tu an..SENDIRI PIKIR LA WEH!nak idup kan!haha.
  • xsangke masok tourmnt FUTSAL saje2 aje an last2 kitorg masok sampai FINAL.memank xsangke.
  • tiket bus nak balik umah masing2 t'pkse d'korbankan bila dpt msok FUTSAL ke FINAL!!
  • memank lg giller bile haziqah (keeper kitorg xderk kenew balik coz kakak dier kawen)then aku kenew ganti dier..dah lah aku xtaw pasal nih last2 abes diorunk memang gol 'MASUK'.kitorang ....???
  • NAIB JUARA PEREMPUAN JTMK AJE.Syukurlah dr xdpt an.haha.
  • sue plak kaki dier lps men futsal tu..memank kuat lah senior tu tolak..huhu..
  • Geng CHIK-CHOM memank Rase cam hebat jerk kowt last,kitorang yg DPT!!!PUAS!!!
  • SEM 3 plak baru b'mula awal bulan 12 nih..xderk apew lg yg menarik just kaki aku hingga aku kenew jalan tempang2 YA ALLAH ,tuhan saje yg tahu keadaan aku begini.huhu.
  • sem lepas duk kamsis sem nih duduk rumah sewa yew..haha..sungguh seronok babe!

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang