THE CHRONICLES OF NARNIA: THE VOYAGE OF THE DAWN TREADER PART 2

Ok sambungan dr PART 1 YG aku citer,aku belum tengok lagi..haha..


skunk nih nak citer aku dah TONTON STORY nih!!best OR takbest?ha!tu tgk aje apew yg bebel1 nanti yew ;)


  • Bagi aku citer nih susah nak paham so,sapew yg takfaham PART nih korg kenew tgk sjak dr mula lagi coz dier xlah sama ala-ala 'HARRY POTTER'yg mudah faham tu!
  • Kali nih hanya LUCY and EDWARD saje yg byk babak diorunk.Susan & Abg dier xbyk sgt..hanya idup dlm mimpi diorunk aje.
  • Citer nih,mereka kenew merantau dr satu tempat ke satu tempat dgn PELBAGAI HALANGAN.
  • Nape merantau?ha,sebab diorunk nak selamatkn ASLAN dan Negaranyer..aslan tu (lion tu lerr,xkn lupe kowt)rambut dier memainkn peranan taw!
  • lupe plak,adew watak baru dlm citer nih..sapew?ala,seorang budak lelaki yg berlagak dan akhirnyer menjadi seorang yg berani dan baek ;).nama watak dier aku xengat la sebab susah kowt..haha..
  • tp adew part yg korang akan keliru..nak taw part mner?hehe..ok2 bgtaw tu jerk yg adew DRAGON tu nanti..tgk aje..hee..
  • Setiap citer ENDING dier memank begitu..apew ENDING dier??T'GANTUNG?SEDIH?LUCY MATI,HA?Pergilah BELI DVD aje if taknak tgk WYG xpown DOWNLOAD aje MOVIE nih..haha.
  • hee..last2 jap,PRINCE CASPIAN tetap ENSEM ouh..EDWARD yg membesar meningkat REMAJA sgt SEGAK BERGAYA..HAHA..

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang