CYBERPR'SHIP Like PERDAGANGAN!

Permulaan sem 3 aku pown t'lah bermula,kepale aku yg agak dlm proses nak baek pulih nieyh memank akan serabut balik la an coz baru p'mulaan class dah adew 'TUGASAN'.Ya Allah dugaan dan cabaran harus di terime..(acehhwahh,poyos lak ayat aku nih).Dah lah ngan BORANG LI yg nak kenew SENT cepat plak tu..perghh!!kenapelah mesty jd begini ouh..aku rasew permulaan sem 3 rasew cam nak pengsan aje!!RELAX..nih baru sem 3 kowt an belom lg plus++ FINAL PROJECT memank tak tido nanti..tengoklah lol.!


ok.citer pasal tajuk yg aku paparkan nih..aku engatkn dah xpayah nak study perdagangan tu,aleh2 adew lah plak kenew belajar then LECT tu ckp akan adew MATH!!!Bukan MATH biase but MATH AKAUN!!!aku dah lah benci MATHHH!!!ley plak adew math2 neyh ouh..huuuuuuhhhh memank sakit giller lorhhh otak aku nih!!!kenapelah mesti adew MATH lg!!!tolonglah aku dah mls NAK KIRA2 taw!!!!!


CYBER byk THEORY!!!!
memank mengantuklah kan asik baca dan hafal!lg2 dengar dier bebel2 pasal SUBJECT nieyh nanti!!!nih baru cyber!tak tengok lagi COMPUTER NETWORK,nampak macam senang aje but still THEORY lagiii!!!


tadi LECT C.NETWORK teach kitorang memank ngantuk giller walapown dier seorang yg TEGAS DISIPLIN!!!Kenapalah kitorang neyh asik dpt LECT yg ley tahan lah GARANNYER????kalau taw comment lah aku nak tgk!hahaha!!

2 Conteng Petak Membebel:

dyla k0rpaL said...

ade math ke kak?? ahahah

TeQah Khaire said...

bukan..akaun..
add math memank mati lerr otak aku..

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang