Finally,aku taw HAL SEBENAR!

HAL SEBENAR aku ketahui juga!i get it!skunk aku taw nape kau lari dan mengelak kan?
xpayah lah nal lari maner2 sebab kita mybe akan jumpe setiap hari if t'sempak kan!tempat tu xderk la besar mner pown.Jgn RISAU if aku nmpk ko biar aku aje yg ngalah elak dr ketemu ngan kau.terima kaseh coz jd KAWAN aku!aku sgt hargai apew yg kau lakukan pd masa dahulu!terus terang aku cakap kau kawan yg COOL!walaupun kadang2 baran kau dtg but still kau sorokn baran kau dr ketahuan orang laen kan!haha..aku suka itu..hehe.


Sememangnyer aku tak tahu ape yg terjadi @ sesuatu mungkin yg kau dah ketahui mybe dr someone kan.But aku nak tegaskan diSINI ape yg kau tahu tu xsemuanyer benar2 terjadi!aku xdpt nak baca hati orang sebab aku bukanlah tukang tilik.M'elak dan lari dr diri masing2 tersempak kan adalah perkara yg sangat seronok!


kawan adalah segalanyer dlm hidup,
tp kaseh hanyalah satu sahaja yg akan menemani kita sehingga ke hari tue..
persahabatan bagi aku adalah sebuah hubungan yg memank sukar utk ditafsirkan kerana hati dan perasaan masing2 adalah berbeza
(bukan cinta k)tanpa sebuah hubungan persahabatan tak mungkin hidup kita ini ceria..
sebab sahabat penting untuk kita dikala bahagia dan susah..


*maaf atas sastera aku yg TERUK nih,aku memank suka merepek dikala aku bengang!

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang