Kaki Kembali Normal ;)

Ya ALLAH ,syukur sgt kerana kaki aku t'lah pulih dan aku boley b'jalan seperti biasa ;)
sangat seronok  AMIN!


gembira xterkata lah aku bile aku dpt berjalan semula tanpa merasa suara aku yg meraung kesakitan nih..haha
maka boley lah aku kuar g jln2 tgk wyg,lunch kat hotel sempena besday kakak aku.jd dan tak tu xkesah lah bukan aku xprnh g an takpe2 yg penting aku nak tgk wyg..citer apew?haha.nti aku akan sampaikan..hikhikk..
lps nih aku g class pown seperti biase la kan..Alhamdulillah kaki aku dah sehat ;)

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang