kau KAWAN yg SETAN!

kalau bercinta ko ley berkorban,nih kawan sendiri susah nak berkorban kan!bukan HARI2 tapi sekali jerk aku mintx ok!
masing2 sume xnak berkorban kan!memank bangang lah adeww kawan macam kau nih!aku xtaw cam mner aku adew KAWAN mcam SIallll!!!aku fedup dan giveup!aku lagi RELA waktu berjalan denfan PANTAS!kalau adew yg terasew mulut aku yg celupar dan tangan aku yg gatal menaip nih LANTAKLAH!!!peduli hapew aku bukan KORANG yg TANGGUNG dosa aku an!korang kutuk pown same ajerk dapat dosa ok!masing2 xnak bertolak ansur sume xnak mengalah cubalah fikir skit pasal owhg len.dah lah berbakti pown MALAS!!!kalau bercinta memank taknak kalah kan!bile putus baru kau rasew pedih cam ner ha,mase tu lah aku akan cakap PADAN MUKE!(nak marah,marah lah mulut aku peduli hape aku).aku lagi bengang ngan BUDAK nih,pasal pendrive adew gambar pown nak kecoh bukanyer adew gambar bogel ko pown yg  ko nak cuak asal!ala,dier pown xheran lah nak tengok gambar ko tu.dah ar marah bff sendri ha,elok lah tu xreti nak jaga perasaan owhg len ker..?bf sendri pandai ar plak kan.dah lah aku gelak pown nak marah!pikir diri sendri aje!BLAH LAH KO ENGAT KO TU HEBAT SANGAT KER..HEBAT2 POWN BANGANG KAU TETAP ADEW.SUME MANUSIA TAK SEMPURNA KAU JANGAN NAK PERASAN LEBIH KAU TU SEMPURNA K!

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang