Kalender Akademik 2011 (PSIS) telah BERUBAH!


Daripada dapat cuti 2bulan akhir sem nih aleh2 hanya satu bulan aje ouwhh..nak gak merasa cuti lame2 nih..huhu..naseb ouh naseb.mentang2 lah kitorg nak g LI kan.tak dapat nak merasa cuti 2bulan.hurmm sebulan pown xpew lah..alamatnyer duk lah umah sampai aku masok LI.kerja?hurmm,jangan haraplah mama aku bg aku kerja!xpasal2 elaun aku kene POTONG coz dh keja kan..!!HAHA.bukan taknak berdikari but keja takat sebulan aje sapew mahu ambil, takat partime(lg susah aku nak save nti) pown bape sen lah sgt kan,bazir tenaga aje.bek rehat2 ajelah nampknyer.




DILULUSKAN OLEH PENGARAH JPP




3 Conteng Petak Membebel:

Faa Niza said...

lahh, student psis ke?
me too lah yang,

TeQah Khaire said...

ha'ah..
haha..

TeQah Khaire said...

yup.
HAHA.

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang