Sweettt takk>>??haha


halamak!cam betul2 aje plak kan.if betul2 lah kan woww bestnyer..haha..but aku bukanlah minat sgt pown..sekadar suke suki aje untuk melepaskan kebosanan yang melanda ini.nak buat keja malas plak lah kan.haha..mood nak wat xdtg lagi.lagi2 malam nih aku seorang diri di BILIK (umah sewa)haha..sunyi sepi lol bilik aku nih..haha..


gambar ini adalah rekaan semata-mata!!hee..



8 Conteng Petak Membebel:

Anonymous said...

nak link dier..hee

Nur Syazwani Binti Abd Hadi said...

poyo la koo..berangan lebih..hahhaha....
aku amek pic nie nk tunjuk kt mngah laarh..lalalal

Scha Natty Narwhal said...

Behnong kau Teqah.
*Btw, terer kau buat :}

TeQah Khaire said...

wani : haha..tunuklah..wkaaka..
scha: hehee..aku bosan..

Nur Syazwani Binti Abd Hadi said...

ooowh...ok...biar bapak ko owg first yg tgk dulu...ahaakz

TeQah Khaire said...

perghhh!bapak aku taw anak dier budak IT macam2 ley
olah k..haha

Nur Syazwani Binti Abd Hadi said...

errrghhhh...ok jgn b'lagak yeerk...

TeQah Khaire said...

silakan ;)

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang