Berlumba Dengan Kereta Tanpa PEMANDU!

Aku tiada mood mahu memandu laju.badan memank sangat letihLAH..mata pula rasa nak tutup tido TERUS.
tetapi aku teruskan gakLAH perjalanan balik umah jerk..dekat jerk umah..tapi boleh2 mau gak cepat sampai.tapi kuatkan semangat gakLAH dan buka mata LUAS2 agar dapat sampai kat destinasi aku nak balik UMAH oi!!tiba nak keluar highway,adew sebuah keta nih(kancil)memecut laju dan mahu memotongnya.Mata aku yg nak tutup mata serta merta buka LUAS tersentap kowt yewlah tetiba potong tanpa beri isyarat signal takutLAH lau terbabas ker an abes nyawa aku..dahlah xsempat nak capai IMPIAN aku..hehe..
lepas tu aku memandu dengan hati2 agar kejadian tadi tidak berulang lagi.memikirkan lagi sikit aje nak sampai umah aku bawa dengan perlahan-lahan sebab adew sekumpulan yg mnerik perhatian aku..hehe..(kumpulan apew?adewLAH hehe..)

Tetiba plak terdetik sesuatu kat fikiran aku..jatung degup2 kencang memikirkan mungkin kowt2 adew gangguan2 akan 4low aku ker an..jalan yg aku lalu nih plak memank macam2 owhg kata(tapi abaikan aje coz tengah malam an)jgn fikirLAH sangat kang xpasal2 abes aku plak yg seterusnya mnjadi mangsa.tetiba bulu roma meremang serta merta tukar radio IKIM.fm..hehe..Tetiba plak aku terjumpa kereta yg biadap TADI kat jalan hurmm ape lagi aku sengaja gilerLAH main lampu atas..HAHA..(biadap gak aku an..hikhikk)..keta tu td plak kat selekoh pown maseh giller nak bawa laju..huhu..takot nyer aku dahlah aku kat belakang keta tu takot plak excident dodot..lepas selekoh tu,aku terus menekan minyak nak tengok sangat sape pemandu tu an sebelum kereta lain mendahului an..naseb jalan tu lurus aje..tersenyum sowhg2 bangga dengan kemampuan aku pecut laju sambil memandang ketepi dengan harapan dapat melihat muka pemandu yg berlagak tadi tu maner taw kowt ensem ker an..HAHAHA(gatalLAH plak)..hehe..maju tunjukan wajah aku yg chantek(perasan) nih gak ar agar pemandu itu tidak bangga hanya dier jerk yg jaguh jalan raya.Sebaik aku menoleh ketepi nak lihat pemanduNYER tersentak giller dodol..

Nak taw apew jadi?ha,nih jadinya kereta yg pecut aku tu tak ada pemandu ouhh hampir aje aku TERBABAS sebab terkejut mahu sahaja aku nak jerit tapi mulut aku seperti xboleh berkata apa2 radio plak tetiba tertutup sendiri..Apa lagi aku pecut laju kereta habes langgar lampu isyarat naseb keta xbanyak dgn bumper2 kat umah aku tu aku tibai aje..aku dah xpikir ape ngan keta aku bw then aku terus park macam owhg fail jpj(bukan perli) terus nek umah dengan kelam kabut sambil ketuk pintu macam nak cari gadoh.keesokannya badan2 aku sakit dan demam 2hari rase macam 2minggu aje..lepas nih kalau aku nak balik lewat konpom kenew bw kawan yg sama jalan umah ngan aku.kalau tak aku taknak keluar even aku sowhg2..dah2 aku dah serik..huhu..

2 Conteng Petak Membebel:

yana comey said...

itulah....len kli biakn je yunk....
skg ko dh ok lom???

TeQah Khaire said...

hehe..
dah ok dah ;)

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang