CONTEST POST MENARIK DENGAN CARDIGAN!

Tengok owhg join contest nih cam best aje.so,aku pown rase nak joinlah..hehe..dapat contest nih pown kat blog Pika Diaries tu..hehe..then aku g lah kat blog sweetcardiganest nih yg buat contest nih.




Nak Join Contest nih klik aje sini sweetcardigan


Aku pertaruhkan cardigan hitam aku nih yang jenis kain nampak memank macam PANAS but tidak sebenarnyer TIDAK.Pemakaianya pown selesaLAH..
Memilih color hitam senang skit ley sesuai ngan ape2
t-shirt pown.huhu.
Aku memank suka pakai cardigan coz ia ley Pakai & Buka 
(just pkai t-shirt pendek then PAKAI BERSAMA CARDIGAN yang mudah dah ringkas!)



Mereka nih memank suka pakai cardigan sebab?dot..dot..hehe..nak taw tanyelah mereka2 nih..hee



2 Conteng Petak Membebel:

dyla k0rpaL said...

nama aku kah tu?? haha

TeQah Khaire said...

abes tu.
sapew lg..HAHA.

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang