Nikon D3100 i gOT it!

Hari demi hari tahun demi tahun..Finally,aku dapat gak apew yg aku idam2kan dslr idaman aku..HAHA..bukan senang aku nak pujuk abg aku beli dslr tu ok..HAHA..makan masa gak LAH nak pujuk abg aku tu..hehe..lg satu naseb lah aku nih sorg jerk adek dier so,xbeban sangatlah..HAHA..memank tak percayaLAH tetibe abg aku tu nak beli..haha..yg guna aku dan yg bayar adalah abg aku..HAHA..



Yang termampu hanyalah NIKKON D3100 sahaja :) yang nak lebih baek tu tggu aku dah keja..HEHE..


Model pertama aku..HAHA..cewahhh,poyoLAH plak..hehe..saje jerk..


sekarang nih hajat yg nih dah pown terlaksana.. ;) dan hajat yang paling besar dalam idup aku yg hampir nak terlaksana adalah aku nak bhagiakn parents akuLAH dengan segulung ijazah dan diploma serta kerjaya aku nanti..HEHE..pas tu ley bw diorunk melancong.


0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang