Tiada Lagi EXAM!!!HAHA


Great!tiada lagi exam hanya 1semester ini sahaja mulai JULAI 2011 sebab apa?HAHA..sebab aku kan akan menjalani latihan industri selama 6bulan+cuti nih jerk dah 2bulan..memank giller betapa lamanyer aku duduk kat rumah selama 8bulan nih..yuhuuuu..best!!
lagi2 dapat berpuasa pula kat rumah+raya..haha..padahal lambat lagi an..hehe..almaklumlah duk lumah begitu lama maner xhappy an..duduk kat sabak tu pun hurmm tak nak cakap!paham2 lah..ye.



  • Benci soalan SELARAS!
  • Kalau aku GAGAL..siapLAH!AKU quit terus dr POLI :)
  • Benci!
  • aku nak semua LULUS walaupun semua C++ asalkan aku GAGAL!
  • BELAJAR bahasa MELAYU..alehh2 soalan semua BAHASA INGGERIS..
  • hellooo!!INI MALAYSIA ok jangan SIBUK sangat nak IKTIRAF bahasa MEREKA tu!


0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang