Karak

26 mei kitorg pergi tgk wayang lah..tak tahu nak tengok citer apew jadi kitorg g lah tgk citer KARAK tu yg baru dtyangkan an..hurmm,tgk kat iklan cam besh jerk lah kan..so g lah tgk..ha nak taw best or tak?haha..aku rase kalau nak tahu bek g sendiri lah sebab nih pendapat aku tentang citer nih :

  • Permulaan memank dah nampak best!aku suka dialog"puan..tolong kluar dr kereta..jgn pandang belakang..jln trus..jgn pandang belakang" hurmm dia pandang gak belakang memank abes lah dot!
  • mereka terdiri dr 4owhg sahabat zura,jack,ida,shahir[aku lupa nama watak dier]..sebab mereka ikut karak sebab adew kemalang jalan raya kat highway yg diorunk lalu tu yg mereka amik jln lama terus xderk owhg..tp..hehe..
  • mcm2 berlaku time diorunk lalu kat situ..
  • "abanggg,ada nampak mak saya tak?" "hey,budak kau jgn maen2 lah".
  • Jack :"AWAS HANTU MELINTAS! SILA LAJUKAN KENDERAAN ANDA" time nih memank best.
  • time diorunk benti kat satu tempat nih ha,dah mula lah babak2 romantik dot..[sikit-sikit]..dr situ aku dah syak hurmm xseram langsung citer tu byk part romantik then sedih ;(
  • last skali part zura & kekasih dier fuhh,memank sedih tambah romantik gak..hehe..nak tau selanjutnyer tgk wyglah,xtgk wyg xperk..tggu jerk download nyer kuar erk..hehe..
  • aku akan klasifikasikan genre : seram/romantik..haha

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang