Wayang Mari (:

Agak lama gak lah kan tak tengok wayang nih..hurmm..nih lak mase nyer aku nak abeskan cuti nih dgn perkara2 cam nih..haha..bukan senang nak suh aku tgk citer melayu selalu tgk download jerk..almaklumlah study hardLAH konon2 kan..haha..lagipown citer melayu skunk pown semakin lama semakin ntah pape citernyer hanya beberapa buah citer jerk yg best menarik diri aku ke sana..haha



KONGSI



Release Date: 12 Mei 2011
Bahasa: Melayu
Genre: Action
Tempoh: -
Pengarah: Farid Kamil
Pemain: Fizo Omar, Samsudin Norliana, Sam Shaheizy, Jasmin Azad, Mardiana Putri,Fida

Sinopsis

Aksi-komedi yang diarahkan oleh Farid Kamil, menumpukan pada siasatan yang dilakukan oleh ASP Shariff (Fizo Omar) terhadap pembunuhan ahli triad di Kuala Lumpur. ahli triad Berbagai berantakan ketika mereka menemukan adanya seorang pembunuh bayaran Tumulak (Shaheizy Sam), yang melakukan pembunuhan untuk menjelaskan hutangnya. Shariff PPPS tidak mampu untuk menentukan yang harus disalahkan kerana Tumulak licik bekerja sendirian. Sebenarnya, kejahatan yang didalangi oleh Kimpedu (Zul Handyblack), yang menyewa Tumulak untuk menggerakkan sarang triad sebagai Kimpedu rancangan untuk mengambil kawalan ke atas KualaLumpur.


NUR KASIH THE MOVIE


Citer yang wajib aku kena tengok nih MACAM GEMPAK aje kan harap2 tak memanaskan hati aku bila dah keluar dr pawagam nanti.

Release Date: 19 Mei 2011
Bahasa: Melayu
Subtitle: Maklumat Tidak Tersedia
Genre: Drama
Tempoh:-
Pengarah: Kabir Bhatia
Pemain: Tiz Zaqyah, Remy Ishak, Fizz Fairuz

Sinopsis 
Filem ini berfungsi sebagai spin off yang didasarkan pada siri drama TV yang tercinta "Nur Kasih". Hal ini berpusat pada seorang gadis agama, Nur (TizZaqyah), yang jatuh cinta dengan dua bersaudara yang tidak boleh lebih berbeza.Adam (Remy Ishak) adalah seorang pemberontak, sementara abangnya Aidil (FizzFairuz) adalah anak yang berbakti. Sebanyak 5 juta penonton di Malaysia ditetapkan untuk melihat final siri TV tahun lalu, dan menjangkakan untuk menangkap inisebagai adaptasi film layar lebar tidak hanya dialami oleh para peminat siri, tetapi juga mereka yang berada dalam untuk filem tempatan yang baik yang berkaitan dengan,cinta, pengorbanan dan pemisahan.




KARAK

Tak semua citer yang aku tulis nih aku nak tengok memank giller banyak duet aku an..haha..hanya citer2 yang aku rasa terbaek jerk yang akan aku tgk..lenlah kalau aku dpt tiket free tiap movie yg berbeza an..huh' memank bestlah ouh..haha

Release Date: 26 Mei 2011
Bahasa: Melayu
Genre: Horor
Tempoh: 1 Jam 36 Minit
Pengarah: Yusry Abd Halim
Pemain: Shahir AF8, Aiyob Sheera, Seiring Kilafairy Eyzendy,

Sinopsis
Berdasarkan legenda bandar dan penampakan mengerikan yang lain di sepanjangJalan Karak, 'Karak' adalah rompakan gadis Kru Studios 'ke dalam dunia filem seram dan dipimpin oleh pengarah terkenal, Yusry Abdul Halim. Empat mahasiswa sedang menuju kembali ke Kuantan selepas malam di KL, ketika mereka tertangkap dalam kesesakan besar sepanjang Karak Highway. Sehingga membuat semula untuk kelas mereka keesokan paginya, mereka memutuskan untuk keluar jalan raya dan meneruskan perjalanan mereka di sepanjang jalan-batang tua ... tidak tahu bahawa ke putusan ini akan mengubah hidup mereka selamanya ...


CROSSED TRACKS
13 May 2011

Tak sabar rasanyer nak tengok citer2 nih..hehe..citer CUN aku dah tengok hanya mampu berkata "lebih baek tayang buat dramaria kat astro jerk kan senang" HAHAHA..


0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang