Lensa Kami (:

walaupon cuaca terik gila tp xmematahkan semangat untuk membuat sesuatu sebagai hobi :) tahap kepanasan memank panas teramat !
so masa yang ada nih kitorg berhabes bersama Lensa (:




Location : Shah Alam [aku xengat nma tempat tu..haha]


TeqahKhaire credit by Chera 







Gambar ini hanyalah tujuan kesukaan sahaja tiada kena mengena untuk menunjuk-nunjuk
okey :)
[Pic nih juga telah diubah suai menggunak adobe photoshop action memank best dan terbaek]

Chera credit by Teqahkhaire :)






Gambar2 yg kitorg snap nih pown xlah sehebat photogrpher terhebat just sekadar ingin tambah sikit ilmu dan suka2 sebagai hobi jer ;)

Location terakhir : tutti frutti,wangsa maju

[thanks to chera coz belanje aku tutti fruti nih,disebalik tutti nih an xsangke lah plak kitorg jumpe si ehem ehem nih apa lagi menunggu lah sampai lah dah nak senja dah akhirnya kitorg dapat,pelik gak sebab nape aku begitu excited sangat nak tggu..yg penting dier sporting dan baek :) nak tgk pic dier?haha xpew lah aku segan nak paparkan..hehe]






[Thanks chera belanje aku taw,xsia2 lah kita g tutti nih ada makna dot..wakaka]

akhir kata , pershabatan adalah penting.
percaya dengan kawan yang betol2 tiada salahnyer.
berhati-hati memilih kawan ;)
last skali kawan yg terbaek aku ada ialah kawan yg rapat dengan aku dan kenal siapa aku ! bukan kenal dgn aku coz nak jd STALKER
maki hamun akan aku bagi nanti !




SELAMAT HARI KAWAN SEDUNIA
[NIH IKOT SUKA AKU LAHH..HAHA]



0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang