Perempuan Tgk wayang sebab HERO?

hurmm,nampknyer dah 3post dah aku buat termasuk yg nih 
[agak jarang lah aku nak post byk2 an ] cuma hari nih ntah asal lah nak wat post lg an..aku tengok adew sowhg manusia nih tweet2 pasal
 "PEREMPUAN TGK WAYANG SEBAB HERO"?

Bagi aku lah kan perempuan tengok wayang bukan sebab HERO tp mybe bergantung pada title movee tu dan pelakon2 nyer..dan mungkin juga adew di kalangan mereka nih b4 nak tgk sesuatu movee tu mesty tgk thriller or tnye pd kawan2 yg dah penah tgk movee tu..kalau diorunk tgk citer sebab heronyer aku rasa memang membazir lah kowt..melainkan kalau hero dier tu teramat2 sgt dier minat an :)
aku tulis nih pown sebab aku perempuan dan tak semua perempuan nak tgk wayang semata2 HERO okey ! dan aku lau nak tgk wayang aku akan baca sinopsis then tgk thriler kat utube if best tgk if x xyah tgk ..download aje (: hehe .. jap2 memandangkan aku rasa adew sesetengah laman web download movee nih yg dah kena sekat so nampknyer xley lah aku download..nak membeli tu rasa agak berat takot lau citer xbest ouhh !


[Ha,yg nih aku minat]
hehe,mengelabah kan !



2 Conteng Petak Membebel:

amir aizat said...

woah gmbr dgn retis laar,hehe

TeQah Khaire said...

haha..demo aje..

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang