Terasa ker?


  • kenapa kau suka sangat buat orang bengang? 
   -___-

  • kau suka ungkit kisah lama kan?

  • kau suka sebarkan cerita buruk pasal orang kan?

  • kalau dah bersalah, kau nak deny pun takde guna. semua orang tahu dah kau yg salah ah. -__-'

  • kot ye pun nak bergurau kenalah bertempatlah ok -__-'

  • dah lama clash pun kau boleh kata rindu kat ex? -__-' 

  • ada org tu profile picture bajet comel je

  • kalau tak berbudi, hidup kau takkan berguna jugak.

  • suka sangat salahkan orang lain

  • selagi boleh ada je kau nak komplen

  • kenapa suka kondem orang lain?

  • sudah2 la dgn kau punya Public Display of Affection tu

  • Cermin diri sendiri dulu lah der..

  • kau sentap sangat pehal? sah2 dah terasa.

  • Berlagak kau tu tak ke mana pun sebenarnya ah..

  • Tolong hormati orang tua ya

  • kalau prasan sangat boleh blah ah. eh

  • kau dah besar jgn lah act immature sangat doh 

  • Apa kata kau bersyukur sikit , ini komplen memanjang.

  • Jangan nak fake sangat lah, just be yourself.

* Setiap apa yg aku tulis aku tahu mesty adew yg terase kan..okey,tu aku xnak amik tahu sebab aku akan cakap "ini blog aku semua isi blog ini adalah luahan dr seorang penulis" kata owhg kalau adew yg terasa tu aku nak buat cam mner,mesti lah si terasa akan rasa spicy kot an :) okeh!cool sudah kalau betul tu ubah2 lah yew b4 adew sesetengah owhg yg makin menyampah plak an ngan sikap anda2 okeh!

* kita memank xsempurna tak salah kalau nak ubah demi kehidupan pada masa akan dtg 

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang