Transformers : Dark Of The Moon

Hari minggu nih sure panggung wayang penuh lah kan..sebab ramai nak tengok filem BOX OFFICE "TRANSFORMERS" tak payah nak beratur g belik tiket sebab rata2 skunk dah bijak book o9 sahaja dah full..memank giller lah diorunk nih even tengah malam lagi lah kan..hoho..okey,selalu aku tengok owhg buat kat post komen citer nih best dan tak best kan dan skunk biar aku plak yg menilai..dan jangan risau tak semua filem sempurna even best mana pown mesti adew gak yg kurang dan tak semestinya aku akan bagi 5 bintang okey!


Ye mari tengok apa aku komen : 
  • Permulaan ceriter terus ke angkasawan tapi angkasawan negara kita xderk lah plak kan..haha..[gurau gurau] agak menarik bila dah bermula.
  • kemunculan bintang yg mengantikan megan fox atau dlm dikenali sbg carly tidak mengecewakan seksi sama macam megan..hehe..[macam biasa babak2 romatik mesty adew dah nama citer owhg putih]lupakan !haha
  • ceriter diteruskan apabila optimus menjumpai[byk robot yg baru muncul] sentinel prime.sentinel prime nih yg mencipta autobots dan .....
  • Muncul plak CIA perempuan yang poyo tuh tapi dier dah nek pangkat plak..menyampah aku dengan dier..[mula2 korg tengok menyampah,bila dah paham love plak..haha]
  • Kapten Lenox ohh ensem segak plak tu dengan ex kapten Epps..hehe..setiap babak mereka xpernah kecewa.
  • pertengahan ceriter agak membosakan..memank ada cakap2..tp rasa xlama pown..adew yg best utk dipaham dan adew yg bosan.
  • tetibe megatron muncul dengan keadaan kenderaan yg mcm besi buruk..haha..makin banyak konco2 megatron..
  • ada part yg aku sedih [tetibe hampir nak leleh jap..hehe]part yg mana 9 autobots terpaksa diusir dari planet bumi sebab peperangan yang dahsyat antara optimus dan senital berlaku..ia gara2 senital tu lah yg jadi....pada mula2 korg mesty tanya2 "sentinel tu mahu bekerjasama atau jadi pembelot?"[if korg x fhm korg tengoklah nti]..bila autobots dah di terbangkan menggunakan kapal angkasa tetibe plak autobots jahat tu letupkan kapal tu..apa jadi?..korang kena tengok wayang baru korang akan dapat feel.
Okey,takat tu aje aku boleh citer kalau aku citer lebih2 nti tak best..korang kena tengok sendiri tak kesah lah lau nak tggu pirates nyer DVD..haha..Memandangkan citer nih adew 3D so xrugi if korg tengok 3D tp terpulanglah pada korang..nak tengok movie nih hanya suka suka sahaja :)dan 4Bintang akan aku beri untuk citer ini.

akhir skali aku nak tahu apa yang akan terjadi kat optimus?apa dier akan mati untuk sekali lg? dan mungkin juga bumblebee akan turut mati juga?


dan siapa sentinel dan dloyd sebenarnya?kali nih adakah megatron mati atau sebaliknya?banyak babak2 yang akan buat korg xsenang duduk..nak tahu?.Tengoklah di pawagam berdekatan anda :) hehe


Location 3D terbaek dan terbesar dimalaysia sudah tentu GSC MAXX at BTS ! skrin best tp seat dier sakit badan aku mybe sebab aku duk paling belakang skali kowt..heee.


*Ini juga filem terakhir shia la beouf bersama transformers..tak kesahlah kan dier nak blah..asalkan autobotos nih tetap ada dan kapten Lenox juga :) hehe 
[tp bosan gak lau xderk shia tuh..wuaaa :(

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang