Aku join Contest The Best Picture of Me

Salam petang sume ! hari yang baek nih memank buat aku geram sikit lol sebab blog aku kena HACK untuk kali yg KEDUA...hishh sapew lah yg baek hati tu buat mcm tu kat aku ==' .. padahal blog aku nih bukanyer best lg hebat pown nak hack2 plak..nih naseb lah akhirnya dapat gak on..agak mati kutu aku lau xbuka blog nih :) hehe

godek punye godek blog satu2 an aku terjumpa lah plak blog 
Engku Sofea  nih dier wat contest "THE BEST PICTURE OF ME" apa lg try2 jerk suka suki nak masok..hehe.. :)



CLICK BANNER UNTUK JOIN CONTEST NIH DAN JGN LUPA 4LOW GADIS CHOMEL NIH DULU

Untuk contest nih aku akan guna kan PIC ini .. tengok bawah bukan atas yew..haha



Kenapa aku letak pic?sebab aku xderk pic sehebat nih dah..wakaka..xderk2 gurau2 aje..hikhikk..

  • aku suka pic nih sebab nih lah kali pertama aku pakai seluar putih..seumur idup aku xpernah pakai seluar putih nih [lau dulu2 aku xtaw lah an] apatah lg aku bw seluar nih g jalan2..haha
  • bila warna shawl aku berlawanan dengan warna lain[seperti baju aku]..slalu aku mesti match kan ngan kalau baju merah shawl pown mesty merah ha,macm tu lah..kali nih aku memberanikan diri untuk main colour warna warni[colourful lah sgt an..haha]..haha..
  • last skali posisi kedudukan aku ketika pic nih di snap..aku suka giller[konon2 LIKE macam photoshoot betol2 aje..kah3]okey abes sudah citer aku tentang PIC nih :)


Korang2 Jom lah Join ouh..ala,secara suka2 aje..nama yg bertuah akan aku tag..hikhikk..LIHAT DIBAWAH :



2 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang