Cinta (:

Correct. love will not come if not sought?its' right ya?
lumrah kehidupan setiap manusia memank pasti atau mungkin atau sebaliknya bila mencapai alam percintaan.

"cinta kadang-kadang dinafikan, kadang-kadang hilang, kadang-kadang tidak diiktiraf, tetapi pada akhirnya, selalu dijumpai dengan tidak menyesal, selama-lamanya dihargai dan disimpan dihargai".

setiap orang mesti ingin bercinta kan..?sebenarnya bercinta nih tidak lah seronok mana pun kadang2 gembira dan kadang2 pahit terpaksa di telan sebab alam percintaan ni perlu banyak berkorban .. bukan seorang tapi kedua2nya perlu berkorban dan bertolak ansur sikit agar perhubungan anda kembali lebih ceria seperti bunga matahari yang sedang berkembang (:



Kepercayaan setiap pasangan perlu ada dan lebih baek kalau mempunyai kepercayaan yang saling antara satu sama lain dapat mengembangkan lagi perhubungan anda dan mungkin juga akan ke tahap seterusnya.


semua orang nak bahagia kan ? tapi kadang2 bahagia tu tak semudah kita nak peroleh seperti membeli keropok lekor.

Mempunyai seorang insan yang istimewa bukanlah perkara nak di bangga2 kan apa lagi nak heboh2 kpd sesiapa pown.Insan yang pernah berada dalam hati aku dulu kala agak memeritkan jiwa dan hati bagai ditusuk seperti panah besi yang panas.Ya,Love akan seseorang yang teramat sgt pown memank tidak memberi apa apa makna pown sebenarnya.Semua itu hanyalah khayalan semata seperti berada di alam fantasi cinta cinderalla.

berskandal?main kayu tiga?sudah menjadi perkara biasa bila bercinta.mereka ni kadang2 tak cukup dgn apa yang mereka dapat tp still lg rasa nak tamakan diri ini kan?dan aku paling benci dengan orang yg sebegini!kerana terlalu sangat percaya akan pasangannyer dan menyebabkan mereka ni mengambil kesempatan untuk melakukan perkara sebegini.dan bila aku dapat tahu maka aku tak akan pernah beri peluang untuk kali pertama mahupun kali kedua ! hati keras macam aku nih memank aku dah muktamad dengan keputusan sendiri.aku bukan patung simpanan kau yang hanya bila susah baru kau nak datang cari kan?janji2 kau memank xboley pakai.kata2 manis kau sekarang aku boleh tukar jadi kata pahit.orang macam kau sekarang memank tak layak untuk memperolehi kesempurnaan dan aku nak cakap KAU TAK LAYAK UNTUK MEMILKI KESEMPURNAAN ! better kau bagi kesempurnaan kau tu dekat orang yang more than good from you !

and finally, the hardest part about breaking up is when the next day, as opening my notebook, all i can see is the ‘i love him’ scribbled all over.ouhh DAMN !



and now my true love is before my eyes now.dan aku tak harap bagaimana hubungan ini .. biarkan sendiri asalkan menjaga dan menghormati adalah yang terbaek.

1 Conteng Petak Membebel:

♥ Elin ♥ said...

ok dah follow...memelam bru dpt update nih ari tuh singh x sempat nak update bnyk2..;p

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang