KL GENGSTER

 Selamat Pagi ! 

Ya allah buka kan lah mata aku nih besar2..huhu..
hari nih hari yg indah tp mengantok tahap giller lah okey !
ok tak nak cakap byk.ni saja nak update pasal filem .. hehe..semalam aku bru sahaja tgk citer klgengster..lambat sikit..hehe..maklumlah busy terbaek lah sgt2..
[konon-konon lah kan]

Okey2 aku nak komen hebat2 jap pasal movie nih :

  • Filem terbaek sehingga mendapat jutaan belasan ringgit[terbaek kan].
  • Filem melayu Pertama kowt yang aku rasa kebanyakan semua lelaki okey.Perempuan ada tapi xlah mcm movie2 yg len.
  • Citer aksi nih pown ada gak buat aku leleh sikit air mata nih..haha..
  • aku suka part bila malek[aaron aziz] fight2 ouh chantek lah pergerakan diorunk..hee..kacak bila bergadoh..haha.
  • Part buat aku asyik nak gelak si fadil[zizan]tu suka buat lawak lah plak lg dialog "sial sial" haha.
  • Ending tak tahu nak ckp apa sebab si jai [adek malek] tu sah2 mati,yg fadil tu idup or mati xtaw lah an..adik malek si zeti tu memank dah rosak then malek pown last skali kena tangkap,baru nak insap dah kena masok balek..huhu..MEMANG TAK RUGI LAH TGK :) 

Dan TAK kesah Kalau SYAMSUL YUSOF nih Jadi
"THE BEST DIRECTOR"

 

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang