Hospital ouh Hospital

Selamat Petang ! 

okey ,semalam engat nak update blog tp sebab aku tertido konon2 penat beli brg kan so,xjd nak update blog..hehe..so,aku update hari nih jerk lah walaupown aku penat bru balik shoopin2 bukan baju raya tp barang dapur..HAHA..

Okey,semalam aku g hospital sg buloh..buat apa?tgk kwn aku yg sakit..sakit apa?stroke okey ! tp nih alhamdulillah dier dah boley lah ckp2 sikit walaupown kdg2 tu agak tak paham sikit then len lah..huhu.. skunk nih penyakit2 cam nih dah tak kira tua or muda pown ley kena lol..

coret coret dihospital :
  • kawalan keselamatan dier memank terlalu ketat nak giller..okey tak kisah lah kan.

  • memandangkan aku memank dah lama xjejak kan kaki ke hospital memank agak rasa cm seram2 walaupown siang2 ari..tp aku paling suka bau hospital (wangi) hehe :

  • aku kisah bila lif utk doktor & nurse diasingkan..erghh payah tol nak kena jln jauh2 nak cari lif len..hospital mahal pown xderk nak asing2..

  • yg pelik tuh asal lah dier campur wad lelaki & perempuan..hishh asinglah ouhh..utk keselesaan pesakit..

  • lg parah bila masa aku dtg tuh kwn aku tuh kena pindah kat wad len tp still aras yg sama tp nak taw apa jadi?

  • ha,adew seorang patient nih aku rasa otak dier mereng2 lol ley plak dier buat bising2..erghh ! tak senang duduk lau org2 kat situ..kalau nak tahu patient tu kena ikat okey ! pikiran aku dah kata org gila ker,tp asal masok sini.. huhu =='[pas tu sweet2 lak..hishh geli aku'

  • paling aku geram dier ley ckp "oit itu olang sudah mati ka belom" [pergh sakit2 cam tuh ley plak ckp cam tuh,naseb otak dier tuh mereng,arh lantak lah owhg cam tuh wat pew nak lyan an]

  • kwan aku jd macam tu coz dier stress..bila stress darah dier naek smpai 200 tuh yg dier stroke tuh..
  • so,bg yg stress teramat tuh bawa2 lah kawal okey,kdg2 bende cam nih pown ley jd stroke..susah gak tuh..

  • tp ini mungkin ujian ALLAH untuk hambanya..kita hanya mampu berdoa kepadanya (:

[setiap penyakit pasti ada sebabnya,jgn merungut tp berdoa agar dipercepatkn sembuhnyer itu]

2 Conteng Petak Membebel:

♥NuR SyAFiQah♥ said...

huhu muda2 dah kene strok eh??

memang xselesa bila wad campur2..huhu

kirim slm kt kwn awk tu yer ;)

TeQah Khaire said...

tu lah dugaan hidup nih kan..

okey..

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang