Pupus [Indo]

Salam Pagi semua (: 

okey,aku nak update entry pasal movie yg aku baru tengok malam tadi nih..hehe..owhg sibuk kemas umah nak raya,aku plak tgk movie kan..kah3..aku rasa sejak bulan pose nih asyik tengok movie indo aje dah tuh genre plak yg sedih2 plus++ romantis..huhu ==' .. padahal aku memank xsuka sgt pown citer2 cam nih..hehe

Coret - Coret :
  • genre citer nih romantis.
  • byk part yg emosi okey.
  • part paling best asal diorunk nak funfair tu aje mesty terbenti..dan dr situlah bermula....HAHA.
  • citer nih pasal ulangtahun mereka yg sama.
  • ending dier sedih abes :( [malam td tgk abes menangis2] haha
  • bagi yg penggemar citer2 cam nih tengoklah weh..sedih sangat!
  • kebanyakkn citer indo yg aku tgk sume pasal hero or heroin mati ouh.




[ade adegan cium tp diorunk berdua nih kristian,lantaklah kan]

*Poster dier chantek lah (:

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang