The Smurfs

okey,filem nih xkuar lagi kan..tak silap aku 1 SEPT 2011 kan?
so,aku dah tengok dah..hehe..cam biasa mendownload memank hobi aku.

dan bagi yg tengok citer nih aku rasa if korg tgk 3D pown okey apew..citer nih kan adew 3D..tak rugi weh sumpah best giller pluss++ chomel giller lah weh smurfs2 nih..weee kalau lah adew betol2 kan..HEHE..suka tengok yg girl tuh auwww so cutee (:


[patut lah ramai nak tengok citer nih rupanyer best sesangat lah]

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang