Bini BiniKu Gangster [BBKG]

Selamat Pagi ! okey,nk update movie melayu yg baru saja keluar at pawagam nih..hehe..memank terbaek lah weh,bru ari first keluar menggila tiket sume full ouh .. ha,naseb aku tergerak hati nak booking o9 jerk lau x bazir masa lah aku kat situ .. haha ..


Cerita disebalik BBKG :


  • kisah bermula rumah tangga henry[sam] & manja[yana] yg sgt bahagia,tp malangnyer mereka belum dikurniakan anak.
  • byk part2 yg romantis and kelakar lah..hehe..
  • manja melamar reanna [asst henry] sebab dier xdpt bg anak kat henry [time nih sedih jap,pas tu tetibe muncul lawak ouh..haha]
  • dlm sesetengah sinopsis,kata henry xtaw yg bini dier tuh seorang ketua kumpulan gangster kan..mane ada,henry taw sebenarnyer..kalau korg tgk jalan citer dier tol2 mesty korg boley agak siapa henry tu sebenarnyer..
  • tp masalahnyer henry nih akan muncul diri dier yg sebenar part ending nti.
  • dlm masa yg sama si reanna [intan ladyana] nih kaki gangster dot,sebab nak balas dendam kat yana kerana yana telah mencacatkan kaki abg reanna, si Min Siam.
  • Ending dier menyampaikan kesinambungan dr sebuah filem "_ _ _ _ _ _" haha .. nak taw,better korg tgk lah sebab nti korg xpaham..sape yg xtgk filem yg dulu tuh nti part ending susah nak paham ! 



[ 4 Star aku bg free ;) ]

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang