Family BBQ ~,~


Hihhs mengantok giller lah ari nih dah tuh pluss++ puasa weh !! puasa ganti sahaja xtermasok puasa 6..adew owhg kata boley tp aku tetap buat puasa ganti sahaja..hehe..


okey,nih nak sambunk pasal raya ari tuh tp nih part raya kedua,family kitorg sume kumpul2 reramai utk memeriahkan lagi majlis2 ini.


Location : Kampung Sg Badau,Krubong Melaka.
Date     : Raya Kedua
Aktviti  : BerBBQ , Lucky Draw and Men mercun lah wehh!HAHA
Family   : Belah Mama Saya ^^


[Click Picture untuk lebih besar]


Nih Cuzen2 and Makcik2 yg agak geletis bila nampak CAMERA =,=


 Mama and Cucu dier yang NAKAL nih !


 Tgk lah kat Dapur Belakang pown dok sibuk nak amik gak..hishh *__*



Pelahap lah wehh ! abes ayam bakar aku xdpt merasa X__X...HAHA



Patut kitorg nak buat utk teen aje ntah cam mner yg mothers2 pown ada lak..
HAHA



my parents (:


Aktiviti : Sesi Memberi Hadiah oleh Para Pemenang..hehe

Nenek saya yang mencabut yang kat belakang2 tuh xabes2 dok sibuk intframe aje..huhu =='





   


dlm nih kira sume dapat lah luckydraw nih and adew 3 adiah yg besar skali tu sape nama dier naek ha,memank best lah dpt 2 kali adiah tuh (:


Family Makcik and Pakcik 
[Untunglah family besar kan]


Family Makngah & Pakngah
[Teqahkhaire]


Family Maktam & Paktam


Family Maksu & Paksu

Sesi Bergambar bersama sama
[hishh cm2 gaya diorunk paparkan,xtaw aku nk publish kat owhg nih..HAHA]





Finally,Dapat gak amik pic secara reramai nih,engat senang ker weh..
almaklumlah budak2 kechik nih nak handle memank susah..haha
[Sebahagian,yg len dok membusy kan diri men mercun lah,bakar ikan]


Kitorg punye family sume nyer besar2 yew..harap maklum..HAHA


Sebahagian Cucu & Cicit Meymon



*Okey,Selesai sudah majlis yg berlangsung pada raya yang lalu.Memang best giller lah lol
tetibe aku terengat ayam bakar yg aku xdpt merasa tuh..hehe..
naseb lah last2 dapat gak,dpt ayam?ouhh tidak,dpt gatah ikan bakar pown dah bersyukur..hikhik!

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang