Video Klip "Malaysian Boy" Berhantu?

Okey hari nih nak post entry 1 video nih..aku taw korg mesty suka an if citer2 cam nih an..sacry2..pasal apa?pasal video klip
"Malaysian Boy" betol ker berhantu weh? aku xtaw lah nak percaya or x an..sebab aku hanya pikir "eh ade ker hantu siang2 nih" or agaknyer time nih diorunk buat dah nak waktu senja2 ker an..tak pown ntah2 adew owhg saje2 jerk buat cm tuh nak kasi kita tertanya-tanya an.

bila org dah besar2 kan hal nih..aku xpuas ati tengok balik an so,ni lah hasilnyer aku dpt..errr..betull kowt.. =='

Taknak citer panjang ce korg perhatikan pic bawah nih then korg tgk kat kotak yg bertanda "MERAH"

[Click Untuk Pic lebih besar]

tak tahu lah sama ada bende nih betol or tak lah kan.

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang