Review Real Steel

Salam semua (: hari nih keluarnyer citer "Real Steel" sure ari nih mesti wayang penuh then parking pown full kan .. huhu .. xpew aku bukan nak g sane pown .. haha .. aku lau tgk wyg last minute situ lah memang tmpt aku slalu g [wangsaWalk] .. aku dah tgk dah pown citer tuh .. haha .. bukan g pra-tonton tp tgk free dirumah .. hehe
ala download weh .. citer english nih senang nak dpt weh .. gambar xchantek ? sape kata .. korg kena lah pandai2 pilih ye .. huhu ..


about RealSteel :



  • seorang lelaki yg bernama Jaq ingin mempertaruhkan robot ciptaanyer dgn bertarung dgn binatang sebagai permulaan , malangnyer dier kalah .
  • dan dier mencuba lg utk mempertaruhkan robot kawan perempuannyer bertanding antara robot dan robot.
  • setiap robot ade keistimewaannya dan dikawal oleh manusia
  • jalan penceritaan dier ringkas dan senang nak faham xderk lah serabut2 sgt .. 
  • jaq tuh berputus asa sebab dier asyik kalah dlm pertandingan then dier bertekad dah xnk masuk apa2 pertandingan pown sehinggalah dier berjumpe ngan robot yg sgt luar biasa .. 
  • robot tu adalah kepunyaan seorang budak lelaki lingkungan 10 tahun .. [lupe ah nama budak itu] yg best pemikiran budak tuh memank matang giller .. haha
  • robot itu adalah "Atom" boleh dikawal oleh remote dan manual ..
  • sama ada dier akan masuk pertandingan itu atau x ? ha , sila tengok ye .. citer sampai abes xsyok plak kan .. yg best ade robot yg canggih tu tp ... ha ? apa yg jd ye .. robot canggih tuh kot .. tp akhirnyer .. haha...


Selamat menonton ye (:

*kalau aku ada robot aku akan jd kan dier kawan aku selamanya (: hehe

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang