Tutorial Satin Shawl


Selamat Pagi semua (: baru abes baca pasal domain kat blog 
InikisahTia hurmm aku memank dah lama nak pakai nama domain sendri cume maseh blur2 lg nak beli tuh .. tp bila tia kata ada domain yg murah ha,memank skunk gak aku nak g register oo .. hehe 

actually,ramai dah wat tutorial pasal satin shawl nih kan .. dan aku pown tergolong gak nak buat tuto nih demi kawan2 .. hehe..
menyuruh kwn2 tgk kat uTube aje kan ada gak an then diorunk kata xderk, padahal memank xderk pown .. haha .. sebab yg tuto2 dlm utube tuh sume belit2 penin kpale oo .. haha .. yg expert tuh xkesah lah kan diorunk pandai pakai..
Tuto aku mudah sahaja dan xpayah nak penin2 kepala ..
nih first time aku wat tutorial ye .. dan lepas nih aku xbuat lg lah kot .. hehe 

  • inner neck yg aku pakai ni kat bahagian dahi aku tuh nmpk keras kan ha, tu memank aku guna yg keras tu sebab aku selesa dan sesuai nak pakai satin nih ..
  • if korg nak pakai inner neck biasa pown okey gak (:
  • mengikut keselesaan korg ye . if inner neck biasa aku slalu pakai ngan shawl pashmina





* segala kesengalan dlm tuto ini amat saya mintx maaf ye (: hehe




6 Conteng Petak Membebel:

Tyra Nylea said...

nice tuto la teqah tapi awak ckp laju giler... hehehe... nervous ek???? suke2... lepas ni boleh try pki shawl camni pulak :)

nazirah said...

wah cute.. bole try nt tq sharing ;)

TeQah Khaire said...

@Tyra Nylea

nerves memank (:

ckp laju2 dah terbiasa .. haha ..

TeQah Khaire said...

@nazirah

ha thanks :)

Ini Kisah Tia said...

tengah tunggu loading . hehee .. satin memang dah jadi trend sekarang kan .. ohye , teqah nak beli domain tak? kalau nak, Tia boleh tolong ..

TeQah Khaire said...

@Ini Kisah Tia

ha tu lah .. mybe sebab satin nih keras sikit kot .. tu yg senang lau nk pakai .. hehe ,,

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang