Arundhati [Tamil]

Selamat Pagi semua (: ye citer tamil weh aku nak update ? asal korg gelak2 ? gelak ah .. if aku jd korg pown aku gelak gak weh .. ye lah jarang betol nak tengok org update movie tamil kan .. ha , aku xakan update suka2 aku jerk weh if xbest okeh ! remember that !
*kan aku dah speaking nih .. hikhikk, aku dah lama nak update citer nih but lupe oo .. okeh2 sambunk ..


Arundhati nih pasal :



  • Aru nih start dier kecik dier dah jd mcm org dewasa weh .. kenapa dier jd cam nih ? sebab org jahat tuh lah yg membuat parents dier mati weh [time dier melakukan kat hukuman si penjahat tuh memank kejam giller, bygkan time tuh dier kanak2 lg kot tp nak buat cam ner sebab dier nih anak kepada keturunan berpangkat besar]
  • bila die dah besar dia [arundhati] dianggap dewa dikalangan rakyatnyer sebab dier lah penyelamat dr org jahat tuh   [lupe ah nama si jahat tuh .. ]
  • jap ! nih citer bukan lawan2 ye tp citer hantu .. sape kata hantu tamil xseram weh ? aku smpai termimpi2 weh .. hahaha ..
  • org jahat tuh memank giller jahat lah weh sampai satu hari tuh si aru nih suruh org dier tanam org jahat tu hidup2 kat satu rumah nih .. dier xboley bunuh si jahat nih sebab si jahat nih mempunyai sumpah ke atas family si Aru nih .. 
  • utk bunuh si jahat nih .. si Aru haruslah korbankn diri dier utk dijadikan senjata tulang                  [tulang rusuk dier nak buat senjata] dia tuh utk bunuh si jahat nih .. mcm mana dier nak bunuh sedangkan die dah mati kan ? 
  • ha di dilahirkan semula melalui zuriat dia .. dan apa jadi kat anak die plak ? okeh sila lah korg tgk weh .. [opps jgn risau xderk menyanyi weh .. sama mcm citer singham tuh]
Click Banner Nih untuk Tengok Movie Nih 
[xderk yg full weh hanya epd tp xbyk 13epd sahaja weh]

*dulu aku tengok kat chanel astro 100 tp nih dah xderk kot citer dier sebab dah bulan november .. 
citer len ah plak kot ..

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang