Eh f1 Siot Perform dgn Piano (:

Selamat Pagi (: Hari yang paling indah sebab hari nih gak aku last LI .. Yahhooo !! xsabar siot .. okeh, mesty ramai xcaye aku maen piano kan ? ye la yg taw men piano nih anak2 org kaya bukan mcm aku nih selekeh miskin kan .. Eh even aku xkaya aku belajar sndri lah oo xsusah pown .. ahaha .. 


La xcaye gak ? okeh sila tgk video bawah nih (:






-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


*HAHA .. kan dah kena T I P U .. actually aku xpandai lah men bende alah nih 
korg tgk jari aku pown dah salah weh .. Minta Maaf ye (:

2 Conteng Petak Membebel:

Cik Jingga said...

ni kat kedai nie.. hahaha.. teringin jgak nak main piano..

TeQah Khaire said...

@Cik Jingga

eh bukan kat KLPAC sentul .. kat situ bangunan dier memank chantek giller lah ..

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang