Port Dicksons : Part 2

Hari kedua xderk buat apa .. just rehatkan diri at resort tu shaja .. swimming ? ouhh aku xswimming la[anak buah sahaja yg g] .. PMS ! haha .. kang abes air dlm pool tuh .. kah3 .. eh lupe kitorg men jetski lah weh .. ahha' aku xmen weh .. sebab aku takot laut .. haha !!




Lupa nak terangkan .. resort yg aku duduk nih berkonsepkan bali .. 
so, bila korg lalu jerk kat laman dier mesty korg akan dengar lagu2 irama indonesia 
malam pown ada weh pagu nih ? 24jam mcm terpasang aje .. sebab 2mlm aku dgr ada aje oo .. hehe ..







Location : Teluk Kemang 

Jet ski : RM70 [15minit + Extra Time 5minit ] 
sebab kitorg dtg pagi .. haha xderk org lagi weh 

BananBoat : RM10 [dekat2 jerk dier bw]
RM15 [if korg nak pusing satu pulau]
Nak dier campak korg ? boleh aje .. if xnak pown boleh gak .. ahha ..

*eh aku xnek bananaBoat kan aku takut laut .


si montel nih nak naek bende nih sampai nak nek jerk 
nangis2 sebab ombak kuat kan time tuh .. haha ...
[dier naek gak aku paksa ==' ] haha 



Dodah nih pown naek gak but abg aku xbw jauh sgt lah 
bahaya tuk budak2 bw jauh dr tali merah tuh ahha ..


After dapat naek ceria jerk kan .. 
b4 tu muke sume nak mintx lempang dari aku .. 









Okeh Next Holiday ...... belum pasti lagi (: 
Bye.

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang