Pre-Wedding : Zahiril Adzim & Shera Aiyob

Ouhh sungguh banyak hari nih aku nak post itu dan ini kan .. perghh tamaknyer aku kan .. haha .. okeh skunk nih ramai dah org wat Pre - Wedding kan b4 nak kawen nih .. hurmm .. aku pown nak gak tp calon tuh sape plak kn ? ah sorg2 pown okeh apa .. kah3 .. 

okeh2 nih aku nak wish "Selamat Menjadi Pengantin Baru" kpd Pasangan ini ye [ Zahiril and Shera] ahha , biar aku wish awal awal .. haha .. nak tgk foto diorunk ? ouhh sweet seh ! 




ha, sama chantek sama hensem weh (: 

Nak lagi ? okeh sila ke SSgraphy

All Picture Credit To me  eh silap2 Credit To SSgraphy

 Sila Layari Web Mereka Juga Ye (: www.ssgraphyworks.com

2 Conteng Petak Membebel:

♥ Elin ♥ said...

owner blog nih pun comel juge.

TeQah Khaire said...

@♥ Elin ♥

ahha tQ .. hehe .. awak juga (:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang