Preview : Twilight BreakingDawn Part 1

Okeh rasanyer weekend nih sume nak pergi tgk citer "puntianak" nih kan betol x ? ahha .. okeh2 aku dah tgk weh .. hehe .. baru aje then terus aku nak update .. mcm biasa aku akan bebel2 sikit pasal setiap movie yg aku tgk nih ..


Twilight Part1 :


[ bg sebab asal korg suka ngan taylor lautner nih ha ? ]
aku tahu tp aku xnak nak ckp sebab aku pown segan nak ckp cam tuh .. hahaha



  • Bella and Edward married okeh ! ha, kesian si jacob nih weh (:[dier tgh single nih cepat isi borang.. haha]
  • cerita nih byk suasana gelap ah mcm harry potter yg part 1 gak .. 
  • Yes ! bella pregnant weh .. tp kesian dier kebuntuan sama ada nak gugurkan anak itu atau teruskan .. kenapa dier nak gugurkan sebab puak2 serigala tu kata ia membahayakan nyawa bella .. [ah diorunk sape nak ckp mcm tuh] hehe ..
  • aku tgk citer nih aku lebih emosi sikit .. emosi kat jacob nih yg xabes2 keras kepala dier tuh .. taw lah bella tolak cinta kau .. kah3 .. 
  • semasa bella pregnant dier terpaksa minum darah utk kandungan dier tuh .. apa jadi kat kandungan dier ? 
  • okeh bella melahirakan baby girl [chomel seh] .. yuhoo .. tp malangnyer bella dah xada .. Ye, heroin mati weh .. aku taip balik HEROIN mati !! 
  • Ha, sama ada korg nak percaya or x heroin dier mati .. sila tgk lah ye (: aha' xakan aku nak bg tahu keseluruhan ending cam mner .. xbest lah kan .. hehe .. 
  • eh ada satu lg .. tak salah aku jacob ni nti jatuh hati sama anak bella lah .. ha,mesty korg fikir xsesuai kan sebab jacob time tuh dah tua kan sama mcm bella and edward nti kan .. aha' apa pown kita tggu nti yg part 2 mcm mana .. hee
*Jap ! korg kena engat part 1 bukan endingnyer okeh. so, yg tgk ending part 1 tu jgn emosi sgt weh coz mybe korg lupe yg ada sambungan Part 2 (: 

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang