Theater : Badai Semalam

Sorry lah .. lambat plak aku nak update pasal teater yang tengah hot giller nih (: la xkan xtaw "Badai Semalam" lah .. bila tayangan? sampai 20November ini aje weh .. lepas tu dah xderk ..
Jap ! diorunk xakan extend teater nih sebab masing2 jadual padat then lps nih diorunk nak pentaskan teater nih kat singapore plak (: 
Even lambat lg teater kat Singapore nih tp tiket dah mula dijual weh .. ha , hebat kan .. tu pown ada dah sold out ye ! aku xlah beli tiket mahal2 tp rm50 jerk, okeh lah dpt duk dpn sikit .. nmpk jelas giller semua pelakon2 dr duk atas skali weh time f1 aku tgk teater dulu .. haha .. 


okeh2 aku nak cerita yg teater nih :



Pelakon : Erra Fazira , Umie Aida , Jasmin Hamid , Ziela Jalil , Aaron Aziz , 
Emelda , Fizz Fairuz , and Iqbal Harith


  • Diadaptasi dari Novel Badai Semalam oleh Khadijah . Sape dah pernah baca novel nih mesty taw mcm mana jalan cerita dier kan .. 
  • Nama pown badai semalam mesti lah cerita nih penuh dengan emosi weh .. hey2 aku xmenangis okeh ! HAHA ..
  • Lagu yang best2 (: dan part aku pling suka bila Karim[aaron] menari era 70an weh .. fullamak terbaek lah weh nak2 dgn dora[jasmin hamid] yg hot giller weh watak dier .. ahha' 
  • Mazni[Erra] terbaek .. air mata real weh (: hee .. Ziela Jalil xpayah ckp weh sebab dier memank pelakon terbaek .. even dier demam pown dier still buat yg terbaek khas utk penonton yg datang :) 
  • Puan Rohana [UmieAida] ouhh garang juga tgk lakon dier dlm tu .. hehe .. Iqbal Harith tu ayah kpd karim mybe korg xkenal sgt sebab dier ahli perniagaan memank low profile .. lakonan dier pown best .. ahha .. 
  • Emelda[lupe nama watak dier] dier paling menyerlah sebab lawak dier tuh menjadi giller weh .. watak dier suka buat cerita pasal org dgn gaya dier tuh memank buat penonton gelak2 weh .. 
  • Fizz[Zaki] okeh best gak dier menyanyi weh .. ha,watak sedih pown menjadi ye (: 
  • Part paling buat bulu roma aku naek bila mak mazni[ziela] nih meninggal then dtg lah org2 yg membawa mak dier utk kealam lain .. 
  • Part Ganas ha, aaron aziz marah ouhh aku suka weh .. ini lah realiti yg aku nak tgk dier marah2 .. haha .. marah+pukul+sepak terajang sume ada weh .. lps tuh time nak tutup pintu tuh boleh plak pintu tuh terbuka .. adehh lawak jap .. 
  • Aku Puas Hati Giller tgk lakonan mereka .. Tahniah (: 
  • Dialog yang aku suka "dah taubat? bukan taubat tp tau buat" HAHA .. byk gak dialog best2 weh tp aku lupe .. hee ..
  • Teater nih memank dapat sambutan weh then sape yg belum tgk cepat2 beli tiket .. but weekend aku xpasti tiket ada lg ker x .. aku g tgk nih pown ari biasa jerk .
* Ha aku bru tgk kat web IB td yg "Semua Pembelian Online Telah Ditutup.
Sila Ke Kaunter Tiket Istana Budaya Untuk Pembelian Terus"



Okeh , First Time My Mom g tgk teater nih (: 


      



Tengok tuh mereka semua memank sporting abes (: 

*sume nak berebut2 nak amik pic ngan aaron aziz tu oo .. aku ? ntah .. haha ..



Mummy Ziela tersangat Baik Weh (: 



Finally , baru lah dapat jumpe my fav actress (: Muahh Erra !



Datin Paduka Umie Aida Sangat Chantek (: 

*aku berkenan lah sweater dier tuh :) ahha'




0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang