Get Married 3

Hai selamat malam dear bloggers (: okeh rasanyer mcm jarang dah aku update pasal movie kan .. hehe .. sorry2, aku skunk nih mcm nak and xnak jerk weh nak berblog nih xtaw ar napew oo. okeh kali nih cerita get married 3 plak aku nak memberi sedikit komen .. hehe .. 


ha, korg taw x citer apa nih ? eh bukan citer omputih but citer indonesia ye (: Citer nih kat astro first ada dah kan but dier xakan keluar kat wayang sebab tu astro beli movie nih .. hehe .. Actually, at utube pown ada weh .. cume korg kena pandai cari then skunk nih kat syok.org pown baru ada weh movie nih so, boleh lah korg download pada yg kaki download mcm aku :)




Get Married 3 :



  • Mengisahkan sepasang suami isteri yg baru saje melahirkan cahaya mata kembar 3 babe .. whoahh dahsyat .. hehe ..

  • diorunk nih kalau boleh xnak parents diorunk or kwn2 diorunk bantu menguruskan anak2 diorunk nih then sume bende mereka mahu buat sendri tanpe bantuan sape2 pown weh .. good (:

  • aku suka tengok citer nih sebab apa taw ? sebab romantik giller weh .. hurmm siapa xmau lelaki mcm nih kan .. ah bahagianya hidup weh .. *eh aku dh terlebih nih !

  • ada juga part yg agak mengelirukan bg aku lah .. tp xbyk sikit aje .. 

  • Part kelakar ? mesti ada weh .. hahaha lagi2 part ending tuh .. dlm diam nenek2 dier dah tua pown ha, kawin baru weh .. whoahh gagah perkasa plak tuh (:

  • Love part maia [Nirina Zubir] and randy [Fedi Nuril] (: both of them so sweetCouple !


*Eh Baby dalam citer nih sume chomel2 weh rasa nak aje picit2 pipi mereka tuh 
and Fedi Nuril sangat auwwww (:




3 Conteng Petak Membebel:

♥NuR SyAFiQah♥ said...

citer indon eh ni??mcm best je..ade link download x??

TeQah Khaire said...

@♥NuR SyAFiQah♥

sangat best ..

http://www.syok.org.com

Faa Eryna said...

baru tengok citer ni semalam. hee, kelakar jugaaa :)

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang