Hey Boyprenz Baru (:

Assalamualaikum and Selamat Malam (:


ha ? aku ada boy[renz of coz lah weh xkan korg sorg jerk ley tunjuk boyprenz korg tuh ! aku pown nak gak weh .. ha sape ? sape ?
Jap ye aku upload pic dier (: 
*Nih ekslusif taw hanya di blog sahaja .


_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_


34%
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_


67%
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_


88%
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_

*sorry tenet slow weh =(
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_


100%

Complete !!!

Pin Pin Pin !! Kena Tipu !!!! HAHA 





Sorry ye aku maen tipu tipu (: haha 
Nih lah bf baru aku haha .. sejak bf lama dah pergi bape mggu kat tgn aku nih,  dh lama xmelekat bende2 nih 
sampailah aku jumpe bf bru yg chantek ini (:
ala weh jam aku nih xlah semahal jam beribu riban korg oo .. hanya ini jerk yg aku dpt :) hee


Selamat tinggal baby lama (: haha

*bukan aku xnak tunjuk boypren aku tapi biarlah bila dah ada mjlis sndri kan .. whoahh perasan !




0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang