Tamatnya LI (:

Selamat Malam semua (: 
hurmm, agak jarang aku nk update blog memalam nih kan .. aha .. okeh alhamdulillah finally aku berjaya juga tamat LI :) 
opps ! aku tamat awal sikit dr kawan2 sebab aku nih kan degil !
hurmm rasa sedih ? eh adalah tp xkan aku nk tunjuk kot ! haha ..


Sapura Energy Menurut aku :

  • Sapura tempat LI aku semasa 5bulan yg lalu .. Pernah dgr x company nama sapura ? tak pernah ? google skunk ! HAHA .
  • mcm mana aku dpt kat situ ? aku cube naseb aje (:
  • elaun boleh tahan weh ! ahha bg lelaki yg berkemahiran teknikal tuh boleh lah apply LI kat sini berbaloi weh ! hehe
  • bukan perempuan nih xok kerja sini tp sapura nih lebih pada engneer, networking , programming mcm aku .. haha ..
  • tempat LI aku sangat best staff dier pown sporting abes ! boss aku ? ah memang baik (: 
  • dan paling aku suka , aku terselamat dr pindah ke TPM bukit Jalil .. hee .. 
  • aku bersyukur dpt tempat LI sebest itu .. kerja time aku LI xbyk, ye lah xderk projek sgt kan .. yg ada cume tender2 aje .. apa yg best ? err mane ley ckp nti takot korg nak LI sana sebab best bkn sebab nak LI .. hahaha ~~


*Sorry xderk PIC bersama2 staff lah .. hehe .. aku segan weh (: 

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang