REVIEW : ChromeSkull Laid To Rest 2

Selamat Tengah hari semua (: okeh alhamdulillah dah kenyang makan laksa yg dimasak oleh housemate aku ini :) untung dapat housemate yg suka masak weh .. HAHA ..


okeh2 semalam aku dah tgk movie chromeSkull tuh .. dan aku berani cakap kepada peminat2 citer thriller nih kan xrugi lah weh if korg tgk okeh .. sangat best giller kalah citer SAW yg hot tuh okeh :)


about ChromeSkull Laid To Rest 2 :



  • permulaan aje memank dah best .. klimaks memank cepat sampai lah bg sape2 yg betol2 alert tgk citer2 nih .. huhu ..

  • actually,muka pembunuh tu hensem but dah kena asid jd lah hodoh weh .. heee ..

  • pembunuhan dier sangat menggerikan weh .. saw pown aku rasa kalah ..

  • part paling ngeri bg aku yg time pembunuhan berlaku kat tangga tuh .. perghh sakit nyer tak terkata kot bila tgk .. huhu ..

  • ada yang part2 xelok bile pembunuhan tu berlaku .. [sendri engat lerr .. hee]

  • citer nih dr mula sampailah akhir memank xpernah bosan , rasa xsenang duduk adalah .. haha ..

  • but yg ending tuh agak sakit hati gak lah weh sebab asstant pembunuh tu masih ada lg dan pembunuh tuh pown actually hidup weh .. so, ending dier mcm ada yg citer seterusnyer aje ouh .. 

*untuk tontonan berusia 17tahun keatas sahaja (: cewahh, poyo lah aku nih .. HAHA







0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang