Sekadar Luahan =,=

Selamat Malam semua (: ouh kawan2 blogger ku kenapa blog aku xboleh nak view blog ? adakah kalian tahu ? tolong lah inform me cepat2 ye .. thanks :)


malam nih memank malam aku nak luahkan apa yg terpendam dekat dalam hati ini .. eh, kepada yg nak terasa tuh sorry to say lah weh .. xdpt nak help ! ==' aku memank akan list bende2 luahan aku ini ..

  • Putus asa itu satu kebodohan but aku rasa mcm dah giveUp nak teruskan study ini .. padahal aku masih tggl 1sem saje lagi =(
  • Yew semester ini adalah semester akhir dan sangat2 busy .. !
  • dan aku sangat sakit bila dpt kerja dr semasa ke semasa .
  • perlukan ruang untuk bernafas udara yang bersih ini .
  • aku bukan bodoh !But aku kurang pandai ==' [jgn sombunk kau pandai sgt weh ] #puihhh
  • hey ! payah betol kalau ada kawan yang kedekut nak gila kan!
  • kalau nk jimat pown jgnlah sampai nak menyeksa diri tu.
  • cuba belajar untuk berdikari sikit, then bersyukurlah dengan apa yg dah ada weh !
  • bukan xnak nasihat, but nasihat ini xberguna sebab kau tuh dah PERFECTION sangat kan !!
  • b4 sesuatu berlaku better ubahLah weh . Jgn salahkan sapew2 okeh.

*Semua ini Luahan aku okeh ! aku lega lepaskn melalui menaip (: hee



_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

2 Conteng Petak Membebel:

saya_arief said...

bagus2.. luahkan, jangan pendam2.
:)

TeQah Khaire said...

hehe :)

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang