Muzium Samudera

Selamat Malam semua :) 

Okeh post nih dah lama aku nak update but skunk bru terkial2 nak update kan .. hehe 
bosan ker asyik2 aku g melaka ? nak wat cam mne melaka tuh kampung kesayangan aku lah .. ha?perak ? urmmm entahhhh ... HAHA .. okeh2 apa yg menarik sangat melaka nih ? actually melaka nih byk tmpt2 sjarah and aku suka tgk bgunan dan ukiran2 yg menarik utk aku melihat dan mengambil gambar pelbagai aksi tanpa segan silu ye : D . 

Location : Bandar Hilir, Melaka
Category : Muzium
Entrance fee : Adult : RM3 Child RM1

Eh mahal ker ? janganlah ckp mcm tuh .. tak mahal ok! nape ? sebab korg boleh masuk sehingga 5muzium dengan 1tiket ini aje . betol lah aku xtipu ! ha dan lg satu urmm kalau korg rase korg nih xnak beli xpew lah,[jgn tiru ape yg aku ckp] hehe.. alah masuk wat slumber aje sebab dier xcek tiket kita pown .. kah3[gelak syaiton]

Location : Dataran 1Malaysia Klebang, Melaka
Entrance Fee : Adult RM1.00 Child RM 0.50

Nape murah?..ok yang kat dataran 1malaysia nih just kapalSelam sahaja yg dipamerkan kat situ sepenuhnyer sehingga projek diorunk betol2 siap .. Korg xboleh masuk smpai kat dlm kapal tuh .. just kat luar sahaja .. but dier ada lah letak something yg korg boleh baca pasal sejarah kapalSelam nih .. tp aku rasa korg xpyh g lah sebab xderk apa pown then byk lg dlm undermaintnce lgpown jalan nak masok situ xsesuai bg kereta2 yg bumper dier rendah giller .. (: ok.


Dalam kapal nih lah Muzium Samudera .





Okeh , bye ! - Sheeran

0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang