REVIEW : Journey 2 The Mysterious Island

Selamat Tengahari semua (: baru lepas masak tomyam beramai2 !
b4 tggu nak siap okeh, aku nak citer pasal movie yg terbaru dan skerang nih masih lg dipawagam . Movie nih kita tgk trailer nmpk best kan ? but sebenarnyer ... 


about J2TMI :

  • nak kata aku tido tgk citer nih xlah weh.. segar aje kot . nape aku kata mcm tido ? sebab citer nih slow lah , tu buat aku nak tido.
  • part kelakar tu menyedarkan aku dr mata nih semakin nak terlelap ... hehe ..
  • actually, kisah penggembaraan diorunk nih aku xley nak cakap apa lah [korg kena tgk sndri]
  • kdg2 aku tgk best dan kdg2 mengantok giller, apa yg aku nak kata jalan cerita slow tu sememangnyer.
  • better korg tgtk sndri lah .. hehe (:


0 Conteng Petak Membebel:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Reserved to Teqah Khaire
Design by Cik Kumbang